Merzeouga, Morocco

Oplatí sa ísť do Maroka na dovolenku?

Keď máme zhodnotiť našu dovolenku v Maroku, môžme si po návrate domov povedať, že lepšie sme si nemohli vybrať. A všetkými desiatimi odporúčame aj ostatným a keď bude možnosť určite sa ešte vrátime.

Marrakesh, Morroco

Maroko časť 9: Dva dni v Marrakech

Naše dovolenky sú veľmi “vyčerpávajúce”. Keď už niekam vyrazíme, rozhodne neležíme na pláži, ale chceme vyťažiť maximum. Toto sa na nás už podpísalo a posledné dva dni v Marrakesh sú pre nás skôr oddychové.

Ouzoud, Morocco

Maroko časť 8: Najväčšie a najkrajšie vodopády

Ako keby sme toho cestovania nemali dosť, chceme ešte vidieť najväčšie vodopády v Maroku. Bohužiaľ tieto vodopády boli dosť mimo našej naplánovanej cesty naprieč Marokom z Féz do Marrakech.

S coca colou v bazéne

Maroko časť 7: Dnešný cieľ cesty – Marrakech

Konečne sme sa vyspali do ružova. Náš hotel sa nachádzal v doline vo výške 1600 metrov nad morom a tak nočné teploty klesli na “drkotavých” 25°C. Človek sa aspoň mohol poriadne nadýchnuť. No Maroko si vybralo aj svoju daň.

Erfoud, Morocco

Maroko časť 6: Tam, kde fosílie prehadzujú lopatami

O 05:00 nás neúprosne ženie budík z postelí. Musíme sa premôcť, aby sme vyliezli z postelí napriek protestom tela. Chceme si užiť východ slnka nad dunami a to znamená vyskočiť a ešte sa aj vyštverať na najbližšiu dunu.

Merzeouga, Morocco

Maroko časť 5: Všade len piesok

Budíky nám nemilosrdne drnčia už o 07:00 ráno. Je nutné sa zbaliť, hodiť do seba raňajky a ísť. Lúčime sa s našim domácim a na minútu presne prichádza celý v modrom typický Berber.

Féz, Maroko

Maroko časť 4: Stratení v uliciach mediny vo Féz

Po 8 hodinách strávených v aute predchádzajúci deň sme padli do postelí ako kabele a vstali podľa miestnych tradícii až o 09:30. Konečne raz sme nemuseli čakať na raňajky a prišli sme k hotovému stolu.

chefchaouen

Maroko časť 3: V Chefchaouen zoženiete najkvalitnejší hašiš a canabis

U majiteľa ubytovania sme si objednali výlet do Chefchaouen. Toto mesto vyniká najmä svojou architektúrou, ktorá je v drvivej väčšine v modrej farbe. Okrem toho je toto mesto známe ešte jednou vlastnosťou, ktorá je známa len určitému typu ľudí.

Modrá brána, Féz, Maroko

Maroko časť 2: Peklo vo Féz

Ako sme včera vystúpili z lietadla za tmy v Maroku, privítala nás príjemná teplota okolo 27°C, čo sa nedá vravieť o ranných teplotách, keď už je slnko na obzore. Už o 09:00 ráno vystúpila teplota k 35°C v tieni a každou hodinou stúpala o 2 stupne vyššie. Boli sme zvedaví ako toto peklo prežijeme vo…

Zapad Slnka Španielsko

Maroko časť 1: Odlietame!

Tesne pred začiatkom nášho leta, odlietame smer Maroko, aby sme toto ročné obdobie začali o niečo skôr. V stredu po obede odlietame z Bratislavského letiska najprv smer Charleroi.

india_00

India: Nezverejnené komentované fotky

Konečne vybaľujeme aj moju zrkadlovku z batoha a s očakávaním zasúvame SD kartu do počítača. Aj sami sme v očakávaní, čo sme vlastne nafotili. Fotky, ktoré ste doteraz videli boli nafotené len z iPhone 6. Zrkadlovku sme nie vždy mohol vytiahnúť, dokonca sme ju museli na niektorých miestach i odložiť do úschovne. Dúfam, že si…

Seychely

India: 11. deň – Seychelly v nedeľu = Katastrofa!

Ďalšie kruté a hádam už posledné vstávanie v nekresťanskú hodinu. O 5:20 odlet medzinárodného letu. Musím vstávať už o 02:30. Po skúsenostiach z Dillí sa už neobávam, že nezoženiem odvoz, aj keď ma zo začiatku za 100 ₹ vôbec nechce zobrať.

Seychelské ostrovy

India: 2.Deň – Raj na zemi?

Ešte za tmy nás letušky prebúdzajú z prehadzovacieho spánku a hľadania správnej polohy na sedačkách, či na zemi alebo medzi sedačkami, aby sa človek ako tak vyspal. Aj tak to veľmi nepomohlo.